Serra de na Burguesa :: Mirador de na Burguesa – Antenes de Calvià

Un altre ruta de running per muntanya per la meravallosa serra de na Burguesa. Una zona que dóna moltes possibilitats amb molts de camins per practicar esport de muntanya. En aquesta ocasió deixarem els cotxes adalt, al mirador de na Burguesa. Desde allà ens dirigirem cap a les antenes de Calvià i la tornada pel mateix lloc.

Com es veu al Mapa (a) ens dirigim cap al Coll de Pastors, ens desviam a l’esquerra i quan arribam a una curva tancada, agafam el camí que surt en davallada cap a la dreta. És una pista ample que no presenta cap dificultat. Seguim i arribam al Coll de Bendinat.

(a) Mapa tram Mirador de na Burguesa - Coll de Bendinat

Desde el Coll de Pastors a l’esquerra podem veure el Mirador de n’Alzamora i les Coves des Màrmols.

Desde el Coll de Bendinat, com es pot veure al mapa (b), agafam cap a la dreta per continuar en direcció a les antenes de Calvià, quan trobem alguna bifurcació de camins hem d’agafar sempre cap a la dreta, ja que com es veu al mapa a l’esquerra anirem a la Costa de’n Blanes.

(b) Ruta Coll de Bendinat - Antenes de Calvià

Antenes de Calvià

En total la ruta són uns 16 km

Perfil de la ruta

Publicado el 1 febrero 2010 en Correr por montaña, Serra de na Burguesa. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.