Serra de na Burguesa :: Volta al Mirador de n’Alzamora

Una volta molt interessant i preciosa per la zona de Gènova-Na Burguesa, a més està molt aprop de Palma, realment val la pena. Deixam els cotxes just abans de començar la pujada per l’asfalt a Na Burguesa, devora el restaurant Ca’n Pedro. Pujam a peu cap a Na Burguesa, és un camí asfaltat de 1,5Km aprox. Després entram al bosc de la Serra de Na Burguesa, on realment començam a córrer i es veu el paisatge interessant. A uns 4,5km desde els cotxes arribam al Coll de Pastors que és un cruce de camins amb uns pins enmig, inconfundible.

Mapa ruta Mirador Alzamora

Perfil

Inici a Gènova

Pujam a peu cap a Na Burguesa

Molt bones vistes de Palma

Inici del cross, pasades les antenes

Coll de Pastors

Una vegada que som al Coll de Pastors, agafam cap a l’esquerra, en direcció al Puig Gros de Bendinat i quasi tot d’una a la dreta davalla un camí que ens durà sense complicacions al Mirador de N’Alzamora. Tot el temps passam per un preciós Comellar, realment és increible l’entorn i les possibilitats que ens ofereix la Serra de Na Burguesa.

Comellar aprop del Mirador de n'Alzamora

Mirador de n'Alzamora, increibles vistes

Tot el temps el paisatge és espectacular

Ruta sense dubte espectacular

Publicado el 4 junio 2009 en Correr por montaña, Serra de na Burguesa. Añade a favoritos el enlace permanente. 1 comentario.

1. Efectivament una ruta espectacular! Moltes gràcies per publicar les rutes i vos anim a continuar amb el blog