Serra de na Burguesa :: Puig Gros de Bendinat

Una ruta per la zona de Gènova concretament per la desconeguda Serra de Na Burguesa, molt aprop de Palma, i que pareix increible que tan aprop de Ciutat hi hagi aquesta Serra amb tants de camins i possibilitats. I dic desconeguda ja que molts d’excursionistes normalment solen anar a la serra de Tramuntana a transitar per innumerables rutes i camins, i no se’n recorden que molt aprop de casa nostra existeix aquesta Serra que també dóna molt de joc.

Partim del restaurant Ca’n Pedro a Gènova i pujam per la carretera asfaltada que ens conduïrà al monument de Na Burguesa. Seguim en pujada pel camí asfaltat fins que arribam a una pista de terra a la dreta i a pocs metres arribarem a unes antenes emisores. A aquest punt hi ha un cable perque no puguin passar els cotxes, la pista es replana i segueix uns 3 km sense cap complicació i tampoc massa pendent fins que arribam al Coll de Pastors. Aquest coll és molt singular, i inconfundible amb uns pins enmig (Veure foto)

Coll de Pastors

Agafam el camí de l’esquerra i seguim la pista fins arribar a una barrera de fusta amb un cartell indicatiu dels camins de la zona (Veure foto). A pocs metres del cartell ens hem de fixar que a l’esquerra comença un caminoi que ens durà a pocs minuts al cim del Puig Gros de Bendinat (486m), la pujadeta és curta però cansada. En total desde el restaurant són 5km. Per tornar agafarem el mateix camí de pujada.

Cartell indicatiu

Panoràmica desde el cim

Mapa Serra de Na Burguesa

Perfil de la ruta

Publicado el 22 octubre 2008 en Serra de na Burguesa. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.