Bienvenidos a mi Blog

Se me ha ocurrido crear este discreto y sencillo blog, simplemente para anotar algunas ideas y apuntes relacionadas con mis dos grandes pasiones, que son la montaña y las ciencias informáticas (Por este orden).

Empezaré añadiendo algunas entradas que comentan y describen algunos detalles de la instalación de Ubuntu Linux en mi ordenador de sobremesa, que al fin me he decidido a realizar.

Publicado el 25 julio 2008 en Otros. Añade a favoritos el enlace permanente. 2 comentarios.

  1. Bon dia Argamassa, soc Coanegra, aficionat al senderisme. De casualitat m’he caigut pel teu blog i ja l’he gravat als favorits. És una bona feina. Endavant. M’agrada molt, i especialment per la conjunció de temes: Muntanya, informàtica i literatura.

    • Hola Coanegra, bé em dic Miquel i estic molt content que t’agradi el meu bloc. Efectivament, com tú dius intento expressar en aquest bloc la meva passió per la natura, especialment la muntanya a la que vaig sense falta cada setmana per desconectar de la ruidosa ciutat. I com a Enginyer Informàtic també hi ha alguns apunts que crec que poder esser útils.
      En relació a la lectura no tenc molt de temps per llegir, ja que entre la feina, esport i estudi no hi dedico gaire estona, intento escollir els millors llibres i fins ara la selecció crec que és bona.

      Un saludo i gràcies per tot.

Responder

